Το Google Ads, πρώην Google AdWords, είναι η διαφημιστική πλατφόρμα της Google που άλλαξε ριζικά τον τρόπο με τον οποίο οι επιχειρήσεις προσεγγίζουν τους πελάτες τους online.
Ξεκίνησε το 2000 με λιγότερους από 350 διαφημιζόμενους και την απλή ιδέα: να εμφανίζονται σχετικές διαφημίσεις στις αναζητήσεις των χρηστών. Η πλατφόρμα βασίστηκε από την αρχή στο μοντέλο pay-per-click (PPC), όπου οι διαφημιζόμενοι πληρώνουν μόνο όταν κάποιος κάνει κλικ στη διαφήμισή τους.
Με την πάροδο των χρόνων, η υπηρεσία εξελίχθηκε σημαντικά:
- Υποστήριξε διαφημίσεις σε YouTube, Gmail και δίκτυα συνεργατών (Display)
- Ενσωμάτωσε μηχανισμούς στόχευσης βάσει τοποθεσίας, συσκευής, ενδιαφερόντων και επαναληπτικού μάρκετινγκ
- Προσέθεσε εργαλεία αυτοματισμού, μηχανικής μάθησης και conversion tracking για καλύτερη απόδοση
Το 2018, η Google μετονόμασε την πλατφόρμα σε Google Ads, ενοποιώντας όλες τις μορφές προβολής σε ένα ενιαίο σύστημα διαχείρισης διαφημίσεων.
Σήμερα, το Google Ads είναι ένα από τα πιο ισχυρά εργαλεία για την ανάπτυξη κάθε είδους επιχείρησης, από μικρά τοπικά καταστήματα έως διεθνή brands.
Θες να μάθεις περισσότερα; Διάβασε το σχετικό άρθρο στη Wikipedia εδώ:
https://en.wikipedia.org/wiki/Google_Ads